PAPPA PÅ SYKEHUSET

Hei det er meg!

Nå tror jeg både mamma og pappa har blitt ordentlig klønete, lurer på om de begynner å bli litt gamle jeg........dere husker sikkert at mamma falt og ødela kneet sitt, det har hun fortsatt veldig vondt i.....men nå har fatter'n ramla også.......
Han slo hodet sitt.....og det var blod overalt.......

Blod i trappa, blod i gården, blod overalt i snøen, blod på  matposene, blod på blomstene (pappa hadde kjøpt til mamma) og blod på alle karbonadene vi skulle ha til middag.......æsj....karbonader med blod.....det ville ikke jeg ha....

Jeg ble forresten veldig redd da dette skjedde........jeg og Stian Magnussen, satt i sofaen og ventet på at Theo skulle komme, så ringte det på døra, ikke en gang men mange ganger, om og om igjen.......
Mamma ropte på Markus og ba han gå å låse opp, for nå hadde Stian og Theo sikkert glemt nøklene ( sine igjen,.......Markus hørte ikke mamma, for han var jo opptatt med sånn dærre gaming....igjen.... og søstra mi var på do......

Så da måtte mamma ta det vonde kneet og gå opp alle trappene og låse opp, jeg hørte at hun snøftet og var nok litt irritert....
Hun holdt nemlig på å skulle bake horn.......

Hun kom veldig fort ned igjen, ropte veldig høyt på Markus at han måtte passe på så Happy ikke løp ut, og denne gangen hørte brutter'n at hu ropte, hele Drammen hørte at mamma ropte ........
Så løp hun inn på badet og hentet et håndkle og en pose til å ha snø i..........for hun hadde ikke isbiter.

Hun ringte til sykehuset og ropte samtidig til Stian Mangussen at han måtte kjøre pappa på sykehuset for han hadde slått hodet sitt og det rant blod i hele gården.  Stian spratt opp fra sofen og søstra mi kom løpende fra do.......
De løp rundt og mamma løp opp til pappa med håndkle og is......

Oppi alt dette glemte de meg........og jeg ble sittende der i sofaen og skjønte ikke så mye, bare at pappa blødde fra hodet........og det var skummelt.....

Så kom endelig mamma ned igjen, Markus også....
Stian og Susanne kom ikke for de hadde blitt med pappa på sykehuset, men mamma var nok for meg ..........
Hun kom bort til meg og satte seg ned.......og da.....da begynte jeg å gråte.
Jeg kastet meg rundt mamma og gråt og gråt.....
Mamma vugget meg inntil seg og sa at alt kom til å bli bra, pappa måtte bare få litt hjelp på legehuset akkurat som meg......ikke cellegift da.....for det får du ikke for kutt i hodet altså......

Så kom endelig Stian og Theo, og da ble det litt bedre for Theo han bråker uansett han, og løper rundt og vil leke........
Men jeg hørte han sa til mamma (farmor ) at han syntes det var skummelt å se alt blodet i snøen.....

Mamma og Stian måtte vaske trappa og måke vekk alt blodet i snøen, for det så ikke så bra ut, også måtte mamma vaske alle handleposer med innhold,
Karbonadene måtte vi kaste for de var mer rød enn brune sa mamma..........

Så endelig ringte Susanne og sa at pappa var på vei hjem igjen......alt hadde gått bra og de hadde reparert hullet i panna hans.......
Da pustet mamma ut.......men plutselig sa hun et ord ikke jeg får lov å si.........f#¤"#¤#¤¤, hun hadde glemt bort deigen som stod på badet til heving.......nå var den kjempestoooooooor.....
Ja, ja samma det........det var i alle fall ikke blod på den......

Så kom pappa, han hadde bandasje på hodet og litt rar pannelugg........han hadde nok slått seg så mye at håret falt av.............neida, legen hadde klipt det vekk.....han kan ikke få jobb som frisør, det er i alle fall helt sikkert...........

Det ble flott horn og nye karbonader og endelig var alt som det skulle og jeg fikk mat.......
Kan jo ikke la en guttunge sulte ihjel bare fordi pappa'n hans er klønete.......hi hi...

Ellers så har jeg vært ute av huset på besøk for første gang siden jeg fikk krigercellene mine, morfar hadde bursdag og vi var hos dem og spiste pølser og kake. Det var fint, men jeg ble litt sliten så etter en stund ville jeg hjem......




Nå er det vinterferie, vi skal ikke bort altså for det kan ikke jeg, men det betyr at Markus kan være hjemme hos meg hver dag og det bare elsker jeg..........
Petter beste kompisen min, er på vinterferie, de er i huset sitt i Spania og ville at vi skulle være med, men det får jeg ikke lov til av Jochen......det er for tidlig sier han.
Men jeg får fine bilder fra Petter på messenger og det er fint å se at han koser seg og har det bra, det liker jeg. Så kan kanskje jeg være med en annen gang.......

Ha en knall vinterferie da dere.....
Nå må jeg løpe for jeg skal spille  two player med Theo på Playstation.
Adios.........



Kommentarer

  1. Så skummelt det må ha vært! Godt at det gikk bra til slutt, god bedring til pappaen din! ❤️

    SvarSlett

Legg inn en kommentar