Å SÅ VONDT DÉT ER.....

Siste episode av Søsken er sendt, og det var en tøff og vond opplevelse.  Det var bare så vondt og stressende å se tilbake på da vi trodde alt skulle bli bra.  Så ble det ikke det.  Vondt å høre jeg lovet Markus ferie til neste år.........
Vondt å høre oss si at alt skulle bli så bra.
Vondt å se Martin ta farvel med Piffi.
Jeg klarte ikke å holde det jeg hadde lovet dem, at nå var alt over og det skulle bli bra.  Martin skulle være frisk og hverdagen skulle komme tilbake.
På ett tidspunkt viste Fitbit'en 120 i puls og jeg klarte ikke lenger å sitte rolig å se på.
Det var direkte smertefullt å se sommerdagene fra hytta, vi har ikke vært der siden vi fikk den vonde beskjeden.  Det toppet seg da teksten kom etter at programmet var slutt.  Jeg måtte gå.......bare gå.  ... hvordan skal jeg klare mer......

Det er et mareritt.....
MEN...... også dette marerittet skal ta slutt, vi skall kjempe denne kampen også å VINNE!!

PULSEN er nede

Kommentarer

  1. Hei. Jeg kjenner dere ikke, men tenker på dere. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det varmer et mammahjerte <3

      Slett
  2. Tenker så mye på dere hver dag! Det var vondt å lese det på skjermen og jeg kjente at alle hårene reiste seg på kroppen.Det er vondt ja.Jeg vet at Martin kjemper.Dere kjemper! Alle rundt dere gjør så godt de/vi kan. Dere er slitne og det er lov.Dere har stått på 24 timer i døgnet og det sier stopp.Lytt til kroppen.Vi heier på Martin!
    Sender over en stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Rita, godt å vite at dere er med oss <3

      Slett

Legg inn en kommentar