DA ER KREFTEN TILBAKE

I dag stod jeg tidlig opp, for det må jeg alltid når vi skal til Riksen.
Det var helt greit, for Theo (det er han jeg er onkel til) har sovet her i natt, og han er alltid tidlig oppe og bråker mye.
Jeg synes det er ok og komme til Riksen, blir litt kjedelig og alltid skulle på Drammen Sykehus.
De har mye  mer kule ting også på Riksen, det er kanskje for at alle gir så mye fint til barn med kreft. Skjønner ikke helt det jeg.......synes alle syke barn fortjener like mye fint jeg.👎💗💗

Først fikk vi høre at det var 6 barn som skulle inn til sovedoktoren i dag, og at jeg nok var siste mann, det betyr at vi må vente såååååå lenge. Men da kommer mamma med den derre teite setningen......." det er ikke vi som bestemmer og dette kan vi ikke gjøre noe med Martin, så vi får bare vente".......ahhhhggg.....forstår det da, men det gjør det vel ikke mindre kjedelig.
Sulten og tørst blir jeg også, det er mamma også....for hun gjør noe som hun kaller "sympatifaster".
Det betyr at hun ikke spiser heller før jeg kan spise.....men tror hun får lov av legen altså.

Tenk, så var jeg så heldig at jeg kom inn som nummer 2, plutselig var det min tur, og det midt i Olsen Banden jr.......heldigvis satte Markus den på pause før vi gikk.

En, to, tre........soveeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.😴😴

I dag sov jeg bare litt, så jeg var tilbake på rommet etter 35 minutter, da var rommet tomt.......
Jeg lurte sykepleieren til å finne frem tøyet mitt, for jeg ville gå å se etter mamma, pappa og Markus.
Tror hun somlet litt med vilje for at jeg ikke skulle gå på tur altså......for plutselig var Mamma i døra. Da ble jeg litt sur.

Spise , drikke og tisse gikk fint i dag og vi reiste hjem kl 1430, på vei hjem ville jeg gå litt selv, hver gang jeg vil det, så tar mamma frem kameraet.......at ikke hun blir lei av å ta skrytebilder av meg som går......
På vei ut gikk vi forbi frisøren, da kom jeg på at jeg måtte klippe håret, så da gikk jeg inn der.....
Mamma kom løpende etter........du trenger ikke klippe håret, du har jo nesten ikke hår....
Hahhhh.....det har jeg vel og det trengte en klipp. Så dama var snill, hun brukte klippemaskinen og jeg ble veldig fornøyd. Var litt dyrt da....50 kroner, men ...men.....nå kunne vi reise hjem.

Det var deilig å legge seg litt på sofaen og se på Mr Bean, han er morsom....og litt teit.

Så ringte telefonen og det var legen fra Riksen......
Resten ville jeg ikke høre, så jeg tok på hodetelefoner for da hørte jeg ikke noe....

Derfor forteller mamma resten....

Da er vi i gang, legen som ringte fra Riksen kunne fortelle at kreften var tilbake i margen til Martin, han har jo gått 8 uker uten cellegift så ikke så rart.
Da er vi med i studien for det var siste kriteria for å være med.
Så til uke må vi legges inn på Riksen for å høste T-Celler.
Kjenner at jeg er glad vi ikke måtte gå i månedsvis og vente, men det er noe med det å få kreft igjen, som gjør dette litt skummelt.
Martin derimot, han roper nå på mere mat...........så da er det bare å løpe. Han har få bekymringer💗💙💚💛💜






Kommentarer

  1. Det gjør vondt i hjertet mitt❤️Masse god bedring.Du er rå tøff Martin! Jeg elsker din positive energi.Du er gullgod❤️Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er ganske grei du også Rita ❤

      Slett
  2. Det høres litt skremmende ut men da får han jo behandling og det er kjempefint Dette har jeg tro på Han kommer til å bli frisk Bra at dere fikk være med på dettevprosjektet Varme tanker og klem til dere

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Laila, vi føler oss veldig heldig som har fått dette tilbudet❤

      Slett
  3. Hei Martin og mamma
    Jeg har fulgt dere hele veien på tv og her på bloggen. Jeg har blitt skikkelig glad i dere og blir utrolig rørt av å se båndet familien i mellom (spesielt mellom brødra).
    Jeg får skikkelig vondt i hjerte av å lese at kreften er tilbake igjen❤ det er fantastisk at du får være med på dette prosjektet kg jeg krysser hva jeg har for at det går riktig vei. Jeg synes du er en så sjarmerende og herlig gutt ❤ hold på den gantastiske innstillingen din, du er verdt utrolig mye lille venn❤💙

    SvarSlett
  4. Hei Martin og mamma
    Jeg har fulgt dere hele veien på tv og her på bloggen. Jeg har blitt skikkelig glad i dere og blir utrolig rørt av å se båndet familien i mellom (spesielt mellom brødra).
    Jeg får skikkelig vondt i hjerte av å lese at kreften er tilbake igjen❤ det er fantastisk at du får være med på dette prosjektet kg jeg krysser hva jeg har for at det går riktig vei. Jeg synes du er en så sjarmerende og herlig gutt ❤ hold på den gantastiske innstillingen din, du er verdt utrolig mye lille venn❤💙

    SvarSlett

Legg inn en kommentar