DAG 1 - TAUSHETSPLIKT

Hei!
Da har min behandling begynt, og i dag har vi blitt lagt inn på Rikshospitalet. Vi kom hit kl 1130, det var en halv time forsinket, for jeg somlet litt og hadde plutselig så mye jeg måtte gjøre før vi kunne dra. ....

På Riksen var de like blide selv om vi kom litt sent...❤❤❤
Mye undersøkelser i dag, veiing og måling og en haug med blodprøver.....jeg hakke mye blod igjen etter det der altså......
Så var jeg på ekko av hjertet mitt.
Sykepleieren skulle forklare hva det var....." da skal de bruke et sånt apparat og ta over hjertet ditt, og det har gele på deg..." åååå du mener ekko.....sa jeg.  Jeg har gjort det mange ganger.... helt fra jeg ble født.  Da lo mamma masse.....pappa lo ikke...... vet dere hvorfor??? Han hadde sovnet med hue på magen...tihi hi.....


Uansett.....Legen var veldig fornøyd med hjerte mitt..... Det er jeg også❤❤❤❤. Skjønner egentlig ikke hvorfor han er så fornøyd..... Det er jo mitt hjerte, ikke hans.... han burde tatt ekko av sitt eget han...😃😃

I kveld har jeg dusjet og det var deilig, kosa meg og sang forelska i læreren...
Nå skal jeg sove, så får mamma fortelle dere resten.....


Som dere sikkert har fått med dere er Martin så heldig å få være med på en studie på den behandlingen han nå har startet på. Det er veldig spennende men også veldig skremmende.  Vi kommer til å oppdatere jevnlig, men har dessverre taushetsplikt når det kommer til å publisere noe som gjelder de medisinske detaljer rundt dette studiet. Det respekterer vi, men vil oppdatere dere med det vi kan og har lov til.

Klem til alle dere, fra alle oss ❤😘❤



Kommentarer

  1. For en start på uken!
    Endelig i gang!
    Dette blir en spennende tid for dere alle. Ta godt vare på hverandre og gi hverandre en god klem fra meg.Jeg heier på deg Martin ❤️Forelska i læreren er mega kul sang som jeg digger også.Nå vil jeg høre på den og synge med.
    (((((((Syngforfullhalsklem)))))))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar