ER DETTE VIRKELIG MULIG.........??

Hei!
Nå er mamma fortvilet og litt oppgitt, vi er på legehuset ( sykehuset) for jeg skulle ta blodprøver.......Markus og pappa er med også.❤

Så sier Line at jeg må ha blodplater for det har jeg veldig lite av........åååå gørr kjedelig, jeg ville bare hjem jeg.....vi skulle jo hjem å spise middag....asj....😔😔

Da er det godt at Markus er snill og lager papirfly med meg, det papirflyet var skikkelig kult altså og fløy kjempelangt......🙃🙃


 

Jeg fikk en seng og den satte jeg under vinduet, for da så jeg så fint ut, ble litt sliten så da var det godt med seng og Mr Bean på telefonen.

Vet dere.......mr Bean skulle bestille billetter til båttur........ cruise....
Åååå det ville jeg også..
Så da googlet jeg cruise......og fant en side med cruise fra Afrika til Lisboa, der bestilte jeg avreise 11 april neste år, i en junior suite for  mamma, pappa, markus og meg.
Jeg skulle akkurat til å bekrefte hele turen da mamma kom å var kjempe kjip........

Blæ blæ blæ kan ikke reise nå......må først få bort kreften...
Jeg er så lei den kreften at jeg blir sur herfra til månen. ...... sur på mamma også, båt er jo gøy.

Så var det mamma da...... hun var oppgitt over at sykehuset ikke hadde nok blodplater til meg........ere mulig...... hun gjentok seg selv opptil flere ganger.  Så da fikk jeg bare halvparten av det jeg trengte, for de hadde rett og slett ikke mere igjen.  Jeg tror de må ha vært på tilbud...... for dere er da alt blir tomt.....
Mamma bare ristet på hodet.....
Så da må vi tilbake i morgen for mere blodplater.......
Det gidder jeg ikke tenke på nå....

På veien hjem, var Markus og jeg innom kiosken, der kjøpte Markus hamburger til meg........
Den var god.......
Så da sa jeg til Markus...... tusen takk for at du kjøpte hamburger til meg......og så svarte jeg like godt selv også.....versågod, bare hyggelig...
(Markus er såååå treig til å svare noen ganger skjønner dere)

Takk for meg og sov godt.
Martin❤




Kommentarer

  1. Det var litt av en dag! Skjønner godt du og dere blir sliten av dette.Ja,moren din må jo si ifra.Det er ikke lett å være noen av dere . Kjekt med god underholdning! Båtlivet er kult men det får vente litt da. Hadde vært kos da.Ser du på mr.Bean i tegnefilm eller vanlig? Tegnefilmen er jo på netflix (var det før i allefall) artig type!
    Papirfly er kult! Jeg husker at jeg lagde det for noen år tilbake med gutta mine også🤗 Masse god bedring.Håper den gule er kommet på plass! Ta godt vare på hverandre og gi hverandre en god klem fra meg ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar