ETTERLYSNING!!

Hei alle sammen!


Nå trenger vi litt hjelp av  dere der ute!!

På torsdag kom jeg til Drammen Sykehus, det var ganske greit altså.  Så fikk jeg også en kjøretur ut i det fine været.  Nå var det slutt på moroa som mamma sier.......
Fullt program med cellegifter og steroider.

Jeg liker meg i Drammen, særlig på rom 810, det er det så fint.  Det er SuperSelma som har pusset opp dette rommet sier mamma.........hæ.... svarer jeg..... hun er jo bare en jente.  Har hun liksom pusset opp her.......sit altså ( shit altså).... ikke rart hun blir kalt SuperSelma.

Nå har jeg fått cellegift to dager på rad, også får jeg dexa ( dexametason)..... den blir jeg litt håpløs av tror jeg.  For jeg hører stadig mamma si......."hipp hurra for dexa"..... men jeg skjønner at det ikke akkurat er som 17 mai.....
Jeg blir både lei meg, grinete og sulten på en gang av dexa, og da kan dere selv tenke dere hvor lett det er å ha meg med i matbutikken eller lage middag til meg .......phuuu... slitsomt.

Vi har vært hjemme på permisjon hver dag,  i noen timer.  Det har vært fint........ men nå skal dere hører noe rart.......
Da vi kom tilbake til rommet vårt, altså rom 810, hadde noen flyttet inn og tatt senga mi....
Hadde det ikke vært for at han var veldig søt, eller som muttern sier.......å hælle nussen så søt a"...., så hadde jeg kasta'n inn på rom 811...
Han var ikke særlig snakkesalig....
Hvor kom han fra og hvor hørte han til??? Ikke noe svar....huff.... hva skulle vi gjøre.

Så muttern har laget en etterlyst plakat da......lissom  ....hahaha
Det er jo ikke han vi etterlyser, for han tror han bor her han nå..... men hvem har etterlatt han her......
Er det noen som savner ham, eller er det noen som har gitt meg den.......
Da må dere si i fra...... for ellers for jeg bråk av mamma fordi jeg ikke har sagt ordentlig takk altså......

Ellers har jeg kost meg sammen med Susannne, det er godt, tror hun er veldig glad i meg.
Jeg er ikke alltid like glad i henne.........da hører vi fra kjøkkenet......" hipp hurra for dexa"

Sov godt alle sammen.


PS! Akkurat i det dette blogg innlegget gikk i trykken, fant vi giverenen  av denne lille nydelige bamsen. Tusen takk til Team Tasse for denne flotte gaven. We love you !!!!! 💗💗💗







Kommentarer

  1. Hipp hurra for Dexa!
    Det var en utrolig flott engel som passer på deg.En nydelig gave fra hjertegode Team Tasse.Godt du og dine har fått noen timers pause fra sykehuset.Håper på gode dager fremover.Tenker masse på deg og dere alle sammen. God bedring.Hjerteklem

    SvarSlett
  2. Skjønne gutter fortjener slike skjønne bamser �� Stå på og god bedring

    SvarSlett
  3. Skjønne gutter fortjener slike skjønne bamser �� Stå på og god bedring

    SvarSlett

Legg inn en kommentar