GJETT HVOR VI ER........

Gjett hvor vi er akkurat nå......
Vi er langt hjemmefra, vi har pakket i mange timer og det ble mange bag'er,
Det ble helt fullt i bilen, og jeg må ha med meg mange ting. Jeg gleder meg masse, for det er ikke på sykehuset vi skal, vi skal på hyttetur.......hi ho hi ho...


Mamma har planlagt det i noen dager nå, men ikke sagt noe til meg eller Markus. Sist vi skulle på ferie var når vi skulle på hytta i sommerferien, det gikk jo ikke så bra. Da fikk jeg jo kreften igjen.



Nå har jeg jo også fått kreften igjen, men vi fikk lov av legen allikevel, først sa lege Henning ja, så sa de ja fra Riksen også, og da kunne vi reise.



Barnekreftforeningen har en kjempefin hytte på Geilo, den skal vi være på fra i dag til søndag.
Alle er med, mormor og morfar, farmor, Stian og Susanne og Stian og Theo, også jeg, mamma, pappa, og Markus. Happy er ikke med for han får ikke lov å være på denne hytta, her er det ikke lov å ha med hund, for her bor det mange barn som har kreft.

 Nå skal jeg kose meg her hele helgen med alle jeg er glad i, på mandag skal jeg legges inn på Riksen. Mamma får fortelle dere senere hva som skal skje til uka, men tror det blir spennende og litt vondt.

 


Det er en veldig stor hytte....mange soverom og mange bad, og vet dere hva.....det er et kjempekult leke/spillerom i kjelleren. Jeg og Markus skal dele rom og det liker jeg veldig godt. Vet dere hva, jeg syntes dette var så moro at jeg har gått over 2000 skritt idag.


I morgen skal jeg ut å kjøre drone med Markus, han har en kul drone, så i morgen kan vi legge ut bilder her som vi har tatt med Dronen.
Nå begynner jeg å bli sliten, så nå skal jeg legge meg snart, skal bare vise de andre Dronen først.

God natt

Kommentarer

  1. Kos dere på hyttetur��Jeg dkal også på hyttetur med Vaffeljentene mine.
    Stor klem fra Anita������

    SvarSlett
  2. Hei hyttefolket! Kos dere massevis, i bøtter og spann! Gleder meg til å høre om turen deres til uka! Glad i dere 😘

    SvarSlett
  3. Åååh såååå koselig! Nyt tiden sammen.Forstår virkelig at dette er gøy.Så flott hytte! Dette unner jeg dere! Kos dere.Klem

    SvarSlett
  4. Kos dere masse, masse på hytte��!! Men vi Skjønner godt du syntes det var gøy der!! Nyt det å bare være sammen som en familie ♥️ Varme hilsner fra en følger♥️��

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy, Martin! Ha det kjempegøy! For ei flott hytte! 😁🌞🔥☕🖒

      Slett
  5. Kos dere masse på hyttetur!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar