HVA SKAL VI MED FERIE TIL MALDIVENE

Hei alle sammen!


Nå er jeg hjemme igjen etter at vi har vært på hyttetur til Geilo.
Det var en flott hytte altså, det var så mange rom at vi nesten gikk oss bort.
Det var 3 stuer, et kjempestort kjøkken, 5 soverom, og 5 bad, et kjempekult spillerom, og et stort rom med digert badekar med bobler og sånn rom som har mange benker og er veldig varmt....
Jeg hadde så lyst å bade i det stor badekaret, men det er ikke bra for meg skjønner dere, for i sånne badevann blir det lett bakterier, og jeg har jo en sånn CVK som er operert inn ved hjertet mitt. Den brukes til å ta blodprøver i, og til å gi meg cellegift og andre medisiner i.
Den har det lett for å komme bakterier i og da kan jeg bli syk i blodet mitt, det vil ikke mamma, og vil ikke mamma så vil nok ikke jeg heller.
😎😍😘

Jeg var veldig sliten når vi kom frem, etter en kjempelang biltur, Susanne, Stian, Mormor og Morfar hadde kommet lenge før oss, og Susanne hadde gjort i stand pølsefest. Før elsket jeg  pølser av alle slag, men det gjør jeg ikke lenger, for nå smaker det bare veldig rart, det smaker ikke pølser lenger, tror det er noe feil med grisene om dagen. (mamma sier det er cellegiften). Jeg fikk kneippbrød med roastbeef av pappa jeg, det liker jeg, det er faktisk det beste jeg vet. Når jeg hadde spist og fått medisiner var jeg så trett at jeg gikk å la meg helt alene. Jeg sov før mamma rakk å komme.





På fredag, var vi bare i hytta og slappet av, vi ventet på at onkel og tante skulle komme på besøk, de var på hytte i nærheten. De kunne ikke bo sammen med oss, for de hadde med seg hunden sin og den hadde ikke lov å bo på vår hytte. Det var bare 2 grader ute og det blåste veldig, men solen skinte. Jeg kunne ikke gå ut sa mamma, for det var alt for  mye vind, og nå var det viktig å holde seg frisk.
Så da var Theo og jeg på spillerommet og lekte og spilte PlayStation.


Lørdag, skulle alle gå tur til et høyt fjell, vel ikke pensjonistene da........og ikke mamma for det ville ikke jeg, jeg synes det er fint når mamma er hjemme hos meg jeg. Så da ble Theo og jeg hjemme hos mamma og pensjonistene. De andre kledde på seg så mye tøy at jeg ble helt sliten. Skulle tro det var 3 meter med snø. Når disse rare figurene hadde reist, ble det stille og rolig i hytta. Theo og jeg lekte og de andre satt på kjøkkenet og skravlet.....vel mamma måtte løpe litt til og fra da, for hun må jo ikke glemme meg....(og Theo), vi ropte "mamma.......og famor" hele tiden vi.




På kvelden etter at vi hadde spist middag, fikk vi grille pølser i peisen i stua, og det var stas altså....
Jeg koste meg sammen med morfar hele kvelden, og sovnet på fanget hans, (ikke hele meg på fanget da.....bare beina mine....hadde hele jeg vært der, da hadde han blitt klemt flat, for han er ikke store morfar fra før)




Søndag var kjip, alle var litt rare og stresset, rydde, rydde, rydde......at de gidder...
Jeg satt i stua opp jeg og spilte, så kunne de løpe så mye de orket......med koster og kluter.
Plutselig kom mamma opp, hun var sånn trist i ansiktet......og skulle absolutt ha koser og si at hun var veldig glad i meg.....veldig glad i meg....
Ja da......mamma....gå ned du....jeg vil være alene og spille.
Tror de er litt stresset over at vi skal hjem, jeg ville også være lenger, men i morgen er det Riksen og jeg gleder meg til det også jeg.........
Det synes jeg de skal også...

 Lang biltur hjem, men jeg og Theo kjørte med mamma og pappa og vi så på film hele veien...... Når vi kom til Drammen måtte vi oppom 8 etg på sykehuset og ta blodprøver. Svaret på disse må vi ha med til Riksen i morgen.

God Natt og takk for oss!


 PS! Disse kule drone bildene har broren min tatt altså, han er råbra til å kjøre drone. Mamma og han var ute og kjørte Drone, men mamma fikk ikke prøve altså.......hun har forbud mot fjernstyrte ting sier pappa.....også ler alle sammen. Skjønner ikke det jeg altså....mamma kan vel alt...eller???

Kommentarer

  1. Åååh såååå herlig helg! Alle samlet,alle hadde det bra!
    Jeg forstår at du syns det er kjedelig å ikke få være med på alt men du har alltid noe kult som musikk,film,spill og kos "på lager". Du vet å nyte livet Martin - DET DIGGER JEG!
    Så utrolig flott hytte som barnekreftforeningen har.Den vil jeg gjerne se litt nærmere på.
    Så godt å ha alle samlet under samme tak uten å måtte vente på noe.
    Masse lykke til på sykehuset i dag.Spennende å høre om hvordan det går. Vi følger med deg.
    Stor klem fra oss❤️

    SvarSlett
  2. For en herlig gjenfortelling av turen deres. Det var nesten som å være der, og der var så godt å lese hvor fint dere har hatt det! At søndagen var litt teit, det kan man bare glemme, for alle de andre dagene var så deilig! Rydding og vasking er kjedelig uansett hvor man er. Men kanskje ekstra kjedelig når man vet at man skal reise fra er så supert sted.
    Riksen i dag, den dagen har dere ventet på. Du er jo selveste Martin, så det går helt strålende! At mamma og pappa og alle sammen er veldig veldig glad i deg, det er ikke så rart, for du er jo DEG😘
    Vi sees snart, også må dere bare kline til og gi full gass! Herfra til mål! Klem og high five 🤗🤗

    SvarSlett
  3. For en herlig gjenfortelling av turen deres. Det var nesten som å være der, og der var så godt å lese hvor fint dere har hatt det! At søndagen var litt teit, det kan man bare glemme, for alle de andre dagene var så deilig! Rydding og vasking er kjedelig uansett hvor man er. Men kanskje ekstra kjedelig når man vet at man skal reise fra er så supert sted.
    Riksen i dag, den dagen har dere ventet på. Du er jo selveste Martin, så det går helt strålende! At mamma og pappa og alle sammen er veldig veldig glad i deg, det er ikke så rart, for du er jo DEG😘
    Vi sees snart, også må dere bare kline til og gi full gass! Herfra til mål! Klem og high five 🤗🤗

    SvarSlett
  4. Hei. Det høres ut som om du har hatt en god og opplevelsesrik tur til Geilo, tross mye innesitting. lykke til videre! Hilsen Thea, Mamman til Håkon som var på besøk hos dere på fredag.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar