MAMMA ER TUSSETE ETTER NATTEVAKTA MI.......





Hei på dere alle sammen!

I helgen har jeg fått vært hjemme, det er deilig det skal jeg si dere.
Da trenger jeg ikke snakke med leger og sykepleiere hele dagen,  for det blir litt slitsom innimellom altså. Men en sykepleier har blitt med hjem, det er en grei sykepleier, men han maser litt mye han også. Han er helt nyutdannet og har lært masse på kort tid altså.
Mamma er helt tussete etter han og skryter masse av hvor heldige vi er som har han til å ordne med meg her hjemme. Han har nattevaktene her hjemme. Kobler meg opp til Intravenøs væske på natta, for jeg gidder nemlig ikke å drikke så mye på dagen. På morran kobler han meg av av igjen. Så er han ferdig. Da er det mamma som steller resten av tiden, og det er jeg jo vant til......
Tror mamma er veldig glad i han.........og det er jo bra for det er PAPPA!!!💖💖💖

Han har fått opplæring på hvordan han kan gi meg væske på pumpe, så nå har jeg en her hjemme og en stor pappeske med utstyr.......
Det var litt deilig i grunn for nå maser ikke mamma hele dagen på at jeg skal drikke ditt og drikke datt.....vet dere hvor pyton det er å drikke når man ikke er tørst og alt du drikker smaker metall.......æsj....bæsj....😱

Jeg har nok ikke vært helt i slaget i helgen, trøtt fordi jeg får så mye cellegift og sliten i kroppen.
På lørdag måtte jeg på sykehuset og få blodplater igjen,  det er skikkelig kjedelig for det tar så lang tid.....men vet dere hva i dag var det faktisk ganske gøy....
For i dag var Runa og Arild der med verdens største sjalapankake (mamma sier det heter marsipankake, men det tror jeg ikke på ). Vet dere hva ......den var til 90 personer og de hadde vunnet den hos Bakermester Klausen. Jeg har vært hos bakeren mange ganger sammen med mamma, men jeg har aldri blitt spurt om jeg vil kjøpe lodd.......🎃🎃

Vi kunne ikke spise hele den kaken alene, så vi delte ut til alle på Barneavdelingen på sykehuset og noen flere.......alle fikk.....masse kake....
Cathrine kom på besøk også, og hun er veldig kul altså, hun har også bein som ikke virker akkurat nå, så hun og jeg har rullestol begge to.....det synes jeg er stas altså...
Så har hun også iphone og i går ringte vi masse til hverandre og sendte meldinger......håper hun kommer en tur neste gang også....👻👻


I dag har vi vært litt slappe her hjemme, jeg har bare ligget på sofaen i dag og spilt på PlayStation. Markus sove så himla lenge at jeg ble helt oppgitt. Han er tenåring han vet du sier mamma......ok sier jeg .....deler de ut sånne "sove lenge kort" til deg når du blir tenåring.....det gidder ikke jeg ha i alle fall. Pappa har snekret litt, og da måtte jeg ha på øreklokker, for jeg orker ikke sånn spiker pistol bråk.......💥💥

Mamma sier jeg har vært litt varmere enn jeg pleier og at jeg har litt liten matlyst.....jaja....samma det, sier jeg.
Hun gir seg ikke å har målt tempraturen min i hele dag, den er litt for varm da....så i kveld ringte hun til sykehuset for å høre om vi måtte reise dit....
De sa jeg kunne sove hjemme om jeg ikke ble varmere.......ærlig talt har de liggi under dyna noen gang heller.....alle blir varmere av å ligge under dyna....
Mamma sa det ikke akkurat var sånn varm legen mente.
Så da må mamma ta tempen i natt da og sjekke at jeg ikke blir varmere, blir jeg det må vi reise på sykehuset.

Vel, nå skal jeg sove, så får vi se hvordan det går....
Natta 💓




Kommentarer

  1. Fineste pappanattsykepleieren - og fineste mammaen, fineste sovelengetenåringsstorebroren, og verdens fineste Martin - måtte tempen holde seg på sove-hjemmenivå hele natta! ❤️

    SvarSlett
  2. Gratulerer med den største kaken.Såååååå flott! Gøy å se at du har hengt opp bildet jeg har laget til deg ;) Så fantastisk med nattevaktsykepleier da.Utrolig godt for dere alle. Tenker masse på dere alle.
    God bedring.Håper feberen gir seg like fort som den kom. Megakakemomseklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar