VI KLARTE DET.....

Hei alle sammen!

Mamma og pappa er så glade for at vi klarte det......
Jeg er litt usikker på hva vi har klart, men liker at mamma og pappa og alle er så glade rundt meg.
Denne gangen har jeg fått mine egne sykepleiere og leger, det er ganske kult, alle duller og steller med meg.  Veldig kult å være noen timer på Radium Hospitalet også, for der har jeg aldri vært.
Vet dere hva........de hadde rappa sengetøyet til Riksen, helt sant altså.....for jeg kjente det igjen.

💗😄💗😄💗


Markus og Susanne var på slottet i går, der skulle de møte dronningen.....ups.....mamma sier det heter Stortinget og statsministeren.....ja, ja...samma det. Alle barna fra Søsken var invitert, men jeg kunne ikke være med for jeg var jo her....




I går ettermiddag var mamma og Markus i Oslo, mamma skulle være med på nyhetene på TV2, og Markus skulle få være med å se inne i studioet.....asj...det ville ikke jeg.....jeg villle at Markus skulle være her hos meg. Mamma skulle snakke om penger......sånne penger som de trenger for å ta seg av meg og for at begge skal kunne være sammen med meg hele tiden......
På kvelden når  jeg skulle legge meg var plutselig mamma på TV, inne i TV'n her på Riksen, det var litt rart....
De voksen skulle liksom se på TV de da, men jeg ville se på Disney Channel, jeg fikk viljen min.

Behandlingen har begynt sier mamma og vi er med....
Trodde vi hadde vært med lenge jeg, og så tror jeg hun har blitt litt smårar, for behandlingene min har jo snart vart i 3 år.

Vel, dett er en ny behandling sier mamma og denne gangen skal vi ta knekken på alle de dumme terroristene inne i kroppen. De skal rett og slett dø!!

Nå har mine superceller blitt klargjort og  så skal de gjøres klare for å komme tilbake og drepe mine kreftceller. Det tar litt tid da, sånn ca 1,5 måned. For at ikke kreftcellene skal bli for mange, må jeg få litt cellegift i mellomtiden, derfor har jeg fått min første cellegift i dag. Den fikk jeg i ryggen med en lang nål, rett inn i noe som heter Spinalvæsken.

Jeg sov mens de gjorde det, så våknet jeg når de var ferdig.
Da kom mamma og pappa og trillet meg til ultralyd av pungen min, inni den er det to sånne kuler, som heter et ord jeg ikke klarer å si. Når man har kreft med tilbakefall sånn som meg, kan man lett få kreft i disse kulene også, så i dag har vi sjekket at jeg ikke har fått det. Det var fint der inne sa legen, og da ble mamma og pappa  ennå gladere.

Nå venter vi på å få reise til Drammen Sykehus, der skal jeg være noen dager nå, skal få mer sånne cellegifter da......hakke særlig lyst til det, men mamma sier at jeg må, og da må jeg vel det.
For at ikke jeg skulle bli lei meg, ville mamma at jeg skulle  synge en sang for henne, men hun syntes ikke den sangen jeg sang var så særlig fin tror jeg......for jeg sang 10 værs med " lumpe og pølsebrød.....lumpe og pølse brød, ketchup og sennep....ketchup og sennep.....
Mamma ba meg stoppe etter 4 værs, men ærlig talt jeg måtte jo synge ferdig.

Nei nå må jeg spise og drikke og tisse igjen........
Så kan vi reise til Drammen.

Tjohooo og ha det bra !!



Kommentarer

  1. Ååååh så god du er😂Lumpe og pølsebrød😂Den kan ikke jeg.Du får lære meg den en dag.Godt å være i gang.Blir mye medisner og sykehus på deg.Du er sterk og tøff. God bedring 😘Hjerteklem fra oss

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan lære deg den sangen Rita, men den er litt vanskelig ����

      Slett
  2. Heier på deg - alltid! ❤️

    SvarSlett
  3. Du er tøffere enn Supermann, Martin! Du må ha ganske mange superkrefter siden du orker å gjøre alt det leger og sykepleiere og mamma sier at du må. Jeg syns du er verdens tøffeste hvertfall!! Syns du har litt av en supermamna, superpappa og superbror også.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar