HURRA ❤️❤️❤️








Hurra Hurra Hurra, endelig bursdag😀

I dag våknet jeg tidlig og var klar for å feire bursdag. 
Endelig 13 år, ikke helt enda da......
For jeg ble jo ikke født før den 14 november, og det er 13 år siden på tirsdag. 
Men tirsdag er cellegift dag, den tredje for jeg begynner  på ny runde i morgen, det er egentlig veldig kipt, for først i dag har jeg følt meg litt bedre. Nei.......nå sporet vi helt av altså....

Pakker....😱😱😱 på gulvet mitt på rommet, stod det to store pakker....
De ville jeg åpne med en gang....mamma sa at det var helt greit, men jeg måtte kle på meg og ta den med ut i stua.  Da fortet jeg meg ........
Jippi, jeg fikk den store racerbil banen jeg hadde ønsket meg, nå kunne markus og jeg gjøre  noe sammen. Markus syntes heldigvis at dette så gøy ut, så han hjalp meg å sette den opp.

Så  var det bare å vente på de andre gjestene........ååååå det tok lang tid, hvorfor må voksne ha så mye å gjøre bestandig......støvsuge, vaske, lage mat og kaker....
Jeg er jo ikke særlig sulten og kaker har jeg ikke lyst på ..... bare pakker 🎁🎁🎁
Mamma hadde kjøpt kul krone til meg, med solbriller.....ehhh tror egentlig  det bare var hun som syntes at den var kul.....jeg syntes den var teit, så hun tok den til slutt på selv.....herlighet barnslig 😂😂


Jeg fikk mange fine pakker, Star Wars lampe av Susanne og Stian, ....... Ups ... fikk jo kule andre lamper også av dem da.....😀
Så fikk jeg lastebil til bilbane av Stian og Theo......den er så fin.
Så fikk jeg mobil telefon av mamma og pappa, Samsung Galaxy S 8 plus.
Den hadde jeg ønsket meg lenge, mamma og markus har også sånn telefon, men nå har ikke mamma en lenger, skjønner ikke helt hvordan hun har klart å rote den bort ......samma det......nå har i allefall jeg en, og den er helt lik den mamma rota bort.........best jeg passer godt på den ellers tar hun min.


Jeg fikk mye mer.....men gidder ikke skrive alt her....Vi spiste og koste oss, pappa hadde laget spekemat og det var mye pølser..... kan det værra nødvendig med så mye pølser.....
Jeg siste litt spekeskinke og salami jeg og litt baguette. Etter maten var det godt å sitte i sofaen med mamma og markus. Mamma klagde litt på at jeg hadde spist litt lite, men samma det...😊



Når alle gjestene hadde gått, da var jeg sulten da,........herlighet så sulten jeg var.......er så vanskelig å kjenne at jeg er sulten når det er så mange mennesker som skravler hele tiden. Så da laget pappa litt pasta og kyllingkjøttdeig til meg.........det er nemlig det beste jeg vet. Da spiste jeg opp alt sammen.
Plutselig var mamma fornøyd i ansiktet sitt......hmmmmm

Fornøyd......det varte ikke så lenge da......
Hun ble så sur vet dere.........det går ikke an.....
Vet dere hva hun ble sur for......hun ble sur for at jeg hadde lagt inn melka mi til salgs på Finn.no for 200,-
Er det noe å bli sur for liksom????

Vel.....jeg har hatt det kjempefint i hele dag, gått masse på bena mine og lekt masse med Markus og de andre. Så får jeg vente til tirsdag da.......for da er jo den ordentlige bursdagen min.
Lurer på om jeg får noen pakker da...??
Sov godt og hipp hurra for meg.....





Kommentarer

  1. Du e morsom Martin. Melk på FINN! Madeira my Day! Hørtes ut som du har hatt en fantastisk dag! Stor klem! Håpe æ en dag får gitt dæ en på ordentlig! 😊🎉🎉🎶💪🎉🎉😊

    SvarSlett
  2. Madeira... made sku det stå. 😂

    SvarSlett
  3. Det høres ut som du har hatt en topp dag! Herlig! 🎉

    SvarSlett
  4. Su er bare herlig Martin, kjempekult å selge melkekartongen på Finn�� Ønsker deg en kjempefin bursdag og ble litt misunnelig på den bilbanen. Gratulerer med dagen������

    SvarSlett
  5. Hahaha! Gratulerer så mye med dagen .Du vet å ha det gøy! Ny mobil.Yohoooo ;)
    Unner deg mega masse gaver! Hjerteklemmer❤️

    SvarSlett

Legg inn en kommentar