Nå skjer det.....😳😳😳

Hei!
I dag er det en stor dag sier mamma, jeg sier at dager ække store, de er lange eller korte......men neida... 
Ikke nok med det, den er viktig også...
Vi fikk nemlig telefon fra riksen i dag, disse tøffe krigercellene mine har startet trening i dag. Mine celler har blitt født på nytt i dag, og snart skal de drepe all kreften min, håper ikke de skyter.......for da blir det vondt inni meg. 
Pappa syntes vi skulle feire med litt Rock’n Roll, så da tok vi på oss KISS t-skjorter og sang ......I was made for loving you....
Tror mamma syntes det var litt flaut ....hihi....
Da er det bare to cellegifter igjen i denne runden, tror mamma gleder seg mer til det enn meg....
Mammaer er litt rare, i dag spurte hun meg hva jeg ønsket meg på dagen min i morgen??......tante lurte på det...
Kanskje du ønsker deg deksel til den nye mobilen din, sa hun.....
Nei, tror heller jeg ønsker meg Xbox jeg.... 
Nei.....nei....,det kan du ikke sa mamma......
Tar en xboks jeg.......
Hvorfor spør hun når hun ikke gidder å høre på meg. Ja, ja.....samma det . 
Nå skal jeg og Happy en tur til mormor og morfar, pappa er i Oslo å kjøper en kommode på Finn. De måtte ha noe å ja alt utstyret mitt i, prøv verktøykasse sa jeg......da lo mamma.....
Mamma hun vasker hus.......skjønner ikke at hun gidder, ser så kjedelig ut, da sier mamma at hun trenger å gjøre noe fornuftig....
Fornuftig......kom å spill med meg da.....det er fornuftig det.....og gøy . Dere skjønner at jeg er så glad i mamman min, hun er verdens beste mamma, noen dager (nesten alle faktisk) vil jeg bare at mamma skal sitte ved siden av meg og kose....eller bare være der. Hun er så god og snill mot meg.....jeg pleier å si .......mamma'n min......jeg er glad i deg.
Tjohopp.......i morgen er jeg 13 år. 

Kommentarer

  1. Tjohopp;)
    Gratulerer med dagen som var!
    Masse god bedring tøffeste Martin i verden.Husarbeid er kjedelig uansett alder.
    Det er mange som tror at vi mammaer liker å gjøre husarbeid men det gjør vi ikke. Hysj,ikke si det til noen men hvis jeg setter på kiss med I was made for ❤️ U så går det mye letter unna. Rock'n roll og fiskeboll eller pizza og taco! Yohooo !
    Rockebursdagsklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar