SLUTT FOR NÅ.....

Hei!

Sabeltann er alltid spennende
Nå har jeg vært mange dager på sykehuset altså, heldigvis bare i 11 etasje og det er best, for der er det ikke lov å sove over....de stenger kl 1600 der oppe.

Jeg har fått sånn cellegift i 6 dager nå og det synes jeg begynner å bli litt kjedelig.
Jeg har ikke så vondt i bena som når jeg får andre cellegifter, men jeg blir så syyyykt kvalm.
Magen min er sulten og har lyst på alt, men når jeg kjenner lukten, blæ...... nei takk....I dag så jeg litt på Sabeltann også hadde jeg tåfissokkekrig med mamma, da skyter jeg sokkene mine på henne, hun løper rundt og hoier mye, og må jeg le høyt. Pappa liker ikke tåfissokkekrig, han blir helt rød i ansiktet....ups....samma det....

Tåfissokkekrig er kult 
I dag fikk jeg den siste cellegiften for denne uka, og i morgen skal jeg ikke på sykehuset......i morgen skal jeg bare være hjemme her i huset vårt. For selv om jeg ikke trenger å være på sykehuset, og kan være hjemme, må jeg være inne i huset vårt. Jeg kan ikke bli med på kjøpesenter og butikker. For der er det mange mennesker og mange er forkjølet og sånn.

I dag når vi skulle reise hjem, glemte mamma munnbind til meg, og heisen ble stappfull før vi kom til 9 etasje......da mått vi gå ut av heisen sa mamma, enda jeg synes ikke akkurat de som var i heisen så veldig syke ut.
Vel, så stod vi der da i 9 etasje uten munnbind, og alle heiser var stappfulle. Da kom det en veldig hyggelig sykepleier, hun hentet et munnbind til meg, så kunne vi ta heisen ned.

Elvin, engle bamsen og den nye kule klokka
Endelig, jeg hadde nemlig fått pakkelapp i posten i dag, og mamma sa vi kunne hente den etter sykehuset, jeg håpet det var smartklokken min, som jeg bestilte på Wish for noen uker siden.
Vi måtte vente i bilen, mens pappa (skilpadden) skulle gå inn og hente pakken, herlighet........det kom til å ta tid.....men plutselig var pappa der med pakka mi, i dag var han supermann synes jeg. Det var klokka mi og den er bare råfin, og jeg har selv koblet den opp til telefonen min, og det virket.
Så i kveld har jeg ringt ca 100 ganger til alle jeg kjenner, for dette var gøy. Alle lurer på hva slags klokke jeg har kjøpt og da sier mamma at det er en kul smartklokke fra Wish til 138 kroner. Jeg tror det er ganske dyrt, for mamma sier det hele tiden, og alle smiler. Så de synes nok jeg er veldig heldig.

I morgen kommer det noen som heter hjemmesykepleiere til meg, mamma har jobbet mye med at disse folka skal komme hjem til oss og gi meg medisiner. Da slipper jeg å reise på sykehuset i morgen, for da kommer noen hjem til meg og ordner det her hjemme. Vi har fått med en hel bøtte med saker som de trenger når de kommer.  Jeg kjenner de ikke så jeg vet ikke helt om jeg gidder å snakke med dem, men mamma og pappa snakker så det er greit.

Nei, nå er det senga, er sliten jeg og da er det godt å finne Elvin og legge seg i senga.
Så synger mamma og det er alltid så koselig.
Sov godt alle sammen

Sov godt, alle goinger der ute 






Kommentarer

  1. Herlige Martin med den kuleste klokken.Gratulerer så mye.Sånn ønsker Emil seg også.
    Godt at pappa kunne henre den på posten. Så godt at de kommer hjem til dere.Da slipper dere å dra ut,slipper å stresse og kan heller være hjemme med sabeltann ;)
    Ta godt vare på hverandre.Hjerteklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar