STARTET BRA, ENDTE VONDT......

I dag har pappa bursdag, han blir gammel, men ikke så gammel som mamma.  Pappa elsker bursdager, særlig sin egen.  Jeg tror han begynner å telle dager sånn rundt 17 mai, han er barnslig sier mamma.  I dag ble pappa og jeg vekket av mamma som kom i full fart inn på rom 811, med ballonger og gaver og hurra rop og masse koser til meg og pappa.

Jeg skulle jo sove lenge i dag, men det funka dårlig asså......mamma skulle jo pynte hele rommet, ballonger, flagg og lys og...... hjelp er det ingen som skjønner at jeg vil sove......







Pappa fikk gaver og vi fikk besøk, det er fint med  besøk av alle de jeg er glad i, men herlighet dét blei fullt på detta lille rommet.

Når alle hadde reist hadde jeg lyst til å dusje.....
Så da tok jeg med meg telefonen min og tok meg en lang dusj.  Jeg elsker å dusje til DDE, rompa mi.....
Det burde dere prøve....



Så var det det kjipe og vonde, jeg skulle få et sånt vanskelig ord......iggbbmunmer eller noe...( immunglobeliner), det er for å få bedre immunforsvar.  I dag fikk jeg en allergisk reaksjon på denne..... og begynte å skjelve over hele meg..... masse..... og lenge.  Da ble jeg veldig redd, og det er det lenge siden jeg har vært ......
Jeg gråt masse og måtte ligge lenge tett inntil mamma og pappa.  Hege stoppet medisinen min og så kom Ingrid legen.  Så fikk jeg sprøyte for allergien, etter en stund ble det bedre, da startet de igjen .... men så fikk jeg feber ....høy feber.....så måtte vi stoppe igjen......

Nei, nå er jeg sulten, siden jeg må faste fra midnatt, må jeg spise litt nå....
Så får vi se hva legene bestemmer.

Sov godt











Kommentarer

  1. Så dårlig gjort at kroppen din er allergisk mot noe som skal gjøre den enda tøffere enn den allerede er - skjønner godt du ble redd, og det er ikke noe moro! Kjempestor klem til deg! ❤️

    SvarSlett
  2. Allergi er kjedelig!
    Jeg håper du aldri mer får det sånn Martin!
    Gratulerer så mye med dagen til pappa.Syns mamma gjorde en fantastisk god innsats! Masse klemmer til deg og dine!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar