80 % KREFT ER IKKE BRA

Hallo, Hallo!!

78-80 % kreftceller, selv jeg skjønner at det er mye og synes at dette er dumt, men skal vi gå å være triste hele dagen for det da.......nei !!
Nå er det på tide å fortelle dere at jeg har det ganske greit jeg altså.....her fra mitt lille rom 3063 på Riksen.

Jeg har fått mange cellegifter på to dager, faktisk 4 stykker, og mange andre medisiner også. Mamma og pappa har snakket lenge med han dærre øverste legen, sjefen eller noe sånt, og vet dere hva?....da stiller mamma mange spørsmål altså. I går stilte hun liksom et spørsmål som han ikke kunne svare på en gang, da tenkte han og fikk sånn dærre rart uttrykk i ansiktet, så sa han at det måtte han tenkte litt på og undersøke.....og så sa han plutselig til mamma........det der må jeg diskutere litt, du skulle ha jobbet for meg du!!
Da lo mamma, men hun så litt stolt ut også. Dere skjønner det at mamma er flink til å vite hva som er bra for meg og hva jeg trenger, mormor sier hun kunne vært sykepleier.....men det er hun ikke altså......
Tror hun er for gammel til å bli sykepleier jeg, kanskje hun kunne blitt mormor.....for farmor har hun jo vært en stund.

Legen fortalte mamma at hun ikke måtte bli så redd for de dærre kreftcellene, for det er ikke så mange, det bare høres mange ut, fordi cellegiften har spist opp alle de andre vanlige cellene mine i margen. Når det ikke er noen vanlig celler i margen, da blir liksom 8 kreftceller veldig mye......vanskelig det er altså, men mamma og pappa gråt litt når han sa det og jeg tror det var fordi de var litt glade. Etterpå holdt mamma på å knuse både meg og pappa med alle kosene sine.....

I dag våknet jeg til verdens kuleste  pakkekalender, mamma og pappa hadde rappet et pumpe stativ og i det hang det 24 pakker til meg...... Sånn pumpestativ bruker de til å gi cellegifter og sånn...... så nå håper jeg ikke de har tatt det fra noen andre, som ikke får cellegift, for da tror jeg ikke mamma kan få den jobben her altså......
Jeg fikk åpne pakka med 1 på, for i dag er det 1 desember, det var en sånn dærre greie til å ha på telefonen......sånn popsok elle noe sånt....ja...ja...samma det...tøff var den.
Når klokka ble 12 da syntes jeg egentlig at det kunne være 2 desember, for jeg hadde så lyst til å åpne pakke 2.....blææææææ, det fikk jeg ikke lov til....må vent til i morra.

I kveld har vi vært på ungdomsrommet, der har jeg spilt gitar, og keyboard, så spilte jeg litt Fifa på Playstation og så laget mamma og jeg julekrans til døra på rommet vårt. Vi har hermet etter julestjerna til Torild Bolla Rosin Weirud Eplemost......haha...

Jennifer, har også vært her i dag, det er hun som samlet inn alle  pengene til meg, mamma sier at hun må vi skrive om i neste blogg innlegg, for hun fortjener et helt innlegg alene. Javel, det er greit det, men at mamma må skrive det innlegget selv, det er ganske teit, synes jeg....kanskje det er fordi jeg sa til mamma at vi måtte skrive at jeg skulle kjøpe meg bil for pengene.....????? hmmmm.....tror ikke mamma var det minste enig i det jeg...

Vel, dere  får lese om Jenny neste gang... og meg alle de andre gangene...sov godt 


Kommentarer

  1. Se på han gitaristen da! Du får ta en skikkelig gitarsolo for disse hvitkledde som flyr i gangene der oppe. Da blir den glad!
    Også for en flott stjerne på døra! Jeg vedder ganske mange julemarsipannisser på at det er den fineste døra på hele Rikshospitalet!
    Klem fra Eplemost 😘

    SvarSlett
  2. Kjære søteste og beste Martin på jord.
    Så tøff!
    Så kul!
    Så sterk!
    Så god!
    Så musikalsk!
    Så humørspreder!
    Så god på mobilen!
    Så kul med høretelefoner!
    Så god venn!
    Så smilende sangfugl!
    Så hjertegod!
    Så vakker!
    Så god sønn!
    Så god bror!
    Så herlig barnebarn!
    Du er fantastisk i ALT!
    Du er en ener! Den beste! Den alle vil gi en klem og alle som ser deg smiler med deg.

    #Takkforatduerdenduer
    Hjerteklem❤️

    SvarSlett

Legg inn en kommentar