KRIGERCELLENE ER PÅ PLASS

Hei alle sammen!

I går var det mye styr hos meg altså, ble helt sliten jeg.....
Først vekket mamma meg veldig tidlig, og allerede da hadde hun kledd på seg og ordnet seg på håret.... hun sang " vi er klare til kamp"......gå vekk.....jeg er trøtt ropte jeg.....
Etter at jeg hadde våkent ordentlig måtte vi forte oss ned på EKG, for de måtte sjekke at hjertet mitt dunket som det skulle før de kunne sette inn krigerne mine.

Så endelig kom krigercellene min til Rikshospitelet og det midt under Lucia feriringen, men de gikk ikke i toget altså. Når de kom inn i gangen med den dærre store dunken som var iskald, løp alle sammen for å se og mamma og pappa ble helt blanke i øynene, ja.ja.....samma det....
Jeg ville ikke gå i lucia toget, det er for jenter synes jeg, men det var jo mange gutter der også da, men jeg er 13 år og da går jeg ikke i lucia tog, det er for barnslig....men det var veldig fint å se på.


Mamma hadde en skikkelig sippe dag, for hun gråt av lucia toget også..... Hun sa det var et tog med mye styrke, det flotteste toget hun hadde sett......jeg skjønte ikke helt hva hun mente, men det var fint med alle lysene og fin sang da....

Når toget var gått, måtte vi gå inn på rommet og gjøre oss klare til at cellene mine skulle inn i blodet mitt.......masse sykepleiere og leger og bio damer.....alle med frakker og hansker.....
Mamma og pappa fulgte med og tok bilder av alt, hele tiden.......jeg fulgte med jeg også for det var jo tross alt mine celler.....






Det var så mye mennesker og mye ut og inn på rommet mitt at jeg bestemte meg for å se på en film på telefonen min, orker ikke sånn mas jeg...
Til slutt koblet de meg på og vipps (mamma sa det tok 6 minutter) ,så var det over.
Rundt i blodet mitt marsjerte det nå krigerceller klare til kamp.
Jeg åpnet pakke nummer 13 i kalenderen, og vet dere hva, det passet sååååååå bra, for der var det en pakke med party serpentiner, så da fikk jeg skyte ut alle serpentinene over hele rommet.....det ble rotete det......samma det, mamma rydder. Susanne og Stian var sammen med meg hele tiden også, ikke Markus for han er forkjølet og måtte være hjemme i Konglefaret 1, Drammen "emune"......(les: kommune)

Det er mye styr når celler skal i krigen, herlighet altså, jeg måtte måles og veies og temp og blodtrykk og alt sånne greier, hele tiden, først hvert kvarter, så hver halvtime og så hver time.......og jeg som ikke liker å ta blodtrykk en gang.

De har tatt det i hele natt også, og jeg har nesten ikke sovet, ikke mamma og pappa heller, de har passet på meg i hele natt......så dere kan tro jeg har vært sliten på formiddagen i dag.

Jeg fikk feber i natt også, og ennå høyere i dag, det skal jeg få........for det betyr at kriger cellene jobber masse i kroppen min, også er jeg litt hoven i ansiktet, legen sier det er slimhinner i ansiktet og det er de som er hovne etter cellegiften jeg fikk i forrige uke......
Jeg tror mange damer skulle ønske de hadde mine lepper...........
 
På ettermiddagen i dag, koblet de meg fra og jeg og mamma og pappa kunne gå en tur i kiosken og i kapellet å tenne lys.
Vi tente ett lys for katten min Toulouse, ett for farfar og ett for krigercellene mine, for vet dere hva.....det er drit mørkt inni meg....(ups.....for  ikke lov å si drit).
Bare tulla da, for jeg kan jo ikke spise et te lys for at det skal bli lyst for krigercellene. Dessuten sier pappa at fienden må tas i mørket for da ser de ikke krigercellene som angriper......
Hadde besøk av Petur på rommet også, vi kastet litt ball, han er en ordentlig kul liten kriger han også. Det er fint når vi kan kose oss med å leke og tøyse litt.

Nå sover jeg godt, og alle passer godt på meg,
Hei sveis.....i morgen er det ny pakke i kalenderen.
Hilsen Martin (krigercelle stasjon)


Kommentarer

  1. Wow! Snakk om merkelig dag.Alt fra latter,tårer,spenning,mas,stress,senket skuldre,krigere og håp❤️ Håper det blir masse gode dager.God bedring😘Heltehjerteklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar