NÅ BEGYNNER DET Å SKJE NOE!

Hei sveis, deis, meis, peis.........
Neida, det var bare tull.......

Vi skriver litt i dag også vi, jeg har det bedre og bedre for hver dag som går, og synes faktisk det er ganske kult å være KREFTFRI......det er fint å tenkte på at jeg har noen superhelter inn i meg, som passer på cellene mine og sørger for at ingen kreftceller kommer til......

I går var Berit her, vi hadde skole.......jeg kan ikke gå på skolen sammen med de andre ennå, for jeg har for lavt sånn dærre immunforsvar....så da kommer Berit hit to dager i uka...
I dag hadde vi mat og helse.....
Da måtte pappa rydde ordentlig på kjøkkenet.......mamma maste på han i hele går, og jeg tror han ble litt irritert til slutt..
Dere skjønner at pappaen min han er superflinkt til å lage mat, bedre enn de fleste altså ......og jeg bare elsker maten til pappa, men mamma sier at pappa tror han jobber på sånt TV-kjøkken.....og at det kommer inne andre og rydder etter han...
Jeg forstår ikke helt hva hun mener  med det, men noen ganger hører jeg hun sier at hun jobber ikke på TV-kjøkkenet.....
Det burde jo pappa vite da......mamma liker jo ikke lage mat, og hun jobber ikke om dagen for jobben hennes er å ta seg av meg......og noen ganger Elvin

Vel...nå falt jeg ut litt......
Berit og jeg lagde Betasuppe i går, jeg hjalp til å skjære opp pølser, det var gøy, men slitsomt altså.
For det første må jeg skjære så forsiktig, for jeg kan ikke skjære meg, og i alle fall ikke nå som jeg ikke har så lave blodplater......for da bare blør og blør jeg også blir blodplatene ennå lavere.

Jeg måtte gå ut til kjøkkenet også og stå ved benken og skjære og det er fortsatt litt slitsomt altså, bena er slitne om dagen. Suppa ble kjempegod.......... og jeg ville ikke ha noe, jeg spiste bare pølser.....
også lurte jeg unna tre biter med pølse som Happy fikk......han bare elsker pølser.





Etterpå hadde vi matte og det er jeg veldig god på, men i dag hadde jeg ikke lyst til å gjøre så mye....
Da lurte mamma og jeg Berit, hun gikk på kjøkkenet for å hente noe..........og så gjorde mamma og jeg alle regnestykkene....
Vi rakk det for Berit somlet så veldig på kjøkkenet.......att det går an og være så treig.  Hun ble veldig fornøyd når hun så at vi hadde gjort så mye.

I dag har jeg vært på kontroll på sykehuset, og vet dere hva.......jeg trengte ikke blodplater, for de hadde blitt høyere av seg selv. Ikke så mye.......men så er ikke jeg så høy heller, jeg er bare 145cm, så de må jo ikke bli for høye for da blir de høyere enn meg........

"Nå tuller du Martin", sier mamma........ja, kanskje eller kanskje ikke .....

Jeg var veldig glad for å kunne reise hjem med en gang, jeg sa til mamma at jeg synes det er fint å være hjemme for vi har jo vært 6 uker på Riksen, så da vil jeg være 6 uker hjemme også.....
Mamma sier at det er hun enig i, men håper vi kan være hjemme mye lenger enn 6 uker,......
Herlighet, vet hun hvor lenge 6 uker her ..........en evighet.

Nå skal vi ikke på sykehuset før til mandagen, det er også veldig lenge......og i morgen er det fredag og helg. Jeg liker fredager for da kommer Markus hjem og kan være hjemme hos meg hele helgen. Han er også mye gladere på fredag...........er dere gladere på fredager også......
Jeg håper det....håper dere har noen som dere er glad for å kunne være sammen med en hel helg.


God Helg alle sammen!!

Kommentarer

  1. God fredag, og god helg, til dere alle sammen - hjemme! 🎉

    SvarSlett
  2. Det er godt du er hjemme og det er greit å gjøre litt lekser. Jeg er enig med deg at det kan være litt kjedelig! Jeg er glad du er kreftfri😁🎉😘❤️Kos deg hjemme med alle sammen.
    Happyklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar