FORSATT KREFTFRI !!!!!

Hallois!

Jeg fikk diplom og bamse og ballong, det var stas
I går var jeg på Riksen og tok benmargsprøve igjen...,det synes jeg er helt ok, for jeg liker å være hos sovedoktoren, utenom det er det et stikk i ryggen min, men det kjenner jo ikke jeg for jeg sover så godt atte......også skulle de fjerne den CVK'en, det er den slangen som går inn i brystet mitt og opp til halsen og ned i hjertet........den har de brukt til å ta alle blodprøver og gi meg alle medisener i. Det er ganske smart for da slipper de å stikke meg. Siden jeg ikke skal få mere sånne steke medisiner mer, så tok de den bort, og det er jeg kjempeglad for, for da betyr det at jeg er ordentlig frisk.....På bildet ser du mamma har skrevet "siste stell " på den.

Mamma måtte gå før vi var ferdig for hun skulle på møte, mamma jobber nemlig for Barnekreftforeningen og i går var det møte i Oslo, så etter at jeg hadde våknet fra narkosen og vi hadde snakket med legen, så reiste mamma.

Her ser dere cvk'n min, den fikk jeg med hjem
Pappa og jeg ble igjen til jeg hadde gjort det vanlige vet dere...........prumpet, bæsjet og rapa....neida...ikke tull sier mamma...
Selfølgelig mener jeg ....tisset, drukket og spist. Legen må se at alt virker etter narkosen.

Når vi var ferdige, kjørte vi en liten tur også kunne vi reise og hente mamma for da var hennes møte ferdig. Det var lurt syntes jeg....

Da vi kom hjem var det blitt ganske sent, og jeg var veldig sulten......det smakte godt med mat.
Når jeg endelig hadde lagt meg.....så hadde jeg ikke så veldig lyst til å sove, jeg hadde lyst til å tøyse og le,  vet dere hvorfor, fordi jeg var så glad for at CVK'n var borte. 





Veldig glad over at det bare er en liten plasterlapp igjen
Vel.....det var i går,......alt var bra da jeg sovnet, men da jeg våknet hadde mamma fått sånn rart ansikt i løpet av natta, glad ikke jeg sov der inne i natt.......for sånt ansikt vil ikke jeg ha.....
Hun ble rarere og rarere utover dagen, og suste bare rundt uten å gjøre noe som helst.....skulle vært et sykehus for rare mammaer, hvor de kan reise og komme hjem og så er de bra igjen.
Det finnes sånne sykehus sier mamma.......men de brukes ikke helt sånn som jeg tror.....
Dessuten er jeg ikke syk sier mamma, jeg vill bare legen skal ringe og si at prøvene dine er helt fine,
Det gidder ikke jeg å vente på, for jeg kjenner jo at jeg er helt fin......

Han legen ble ikke særlig poppis hos mamma utover dagen altså, hun ble strengere og strengere i stemmen, jeg tror til slutt hun ble så irritert at hun gav telefonen sin til pappa, hææææ liker hun ikke telefonen sin bare fordi ikke legen ringer.
Pappa fløy da rundt i huset med sin telefon og mammas telefon, rart........mamma bruker jo alltid sin selv.  Til slutt bare rappet hun telefonen fra pappa, og så ringte hun sykehuset. Nå var hun både sint og lei seg på en gang. Jeg hørte henne si at dette er tortur....tortur.....det vet ikke jeg hva er, men det måtte ha noe med det rare ansiktet å gjøre...
Jeg tror mamma føler seg sånn inni seg
Hun snakket en hel masse og så syntes jeg hun gråt litt også, men der må jeg kanskje ha tatt feil altså, for når hun kom inn i stuen igjen, da var rare fjeset borte og rydde fjeset var kommet på plass. Hva hadde de sagt til mamma.........gå å rydd....
Pappa fortalte at sykepleieren hadde sagt at alt så greit ut, men at legen kom til å ringe senere i kveld for å snakke med oss.

Så begynte pappa og mamma å rydde i kjelleren, der var det mye rot altså, glad jeg og Markus kunne være i stua sammen og se på TV.
Så endelig ringte legen.......og det var mamma som tok den, jeg hørte henne si " herlighet du skremmer jo nesten livet av oss, med å vente så lenge"......de pratet en stund også endelig.........var mamma seg selv igjen og litt til..........

Alt bra med meg og krigercellene mine, fortsatt kreftfri.....jippi

Nå er det tre måneder till jeg skal ta ny benmarg og da er det nok blitt sommer, men jeg må ta litt blodprøver innimellom, og da må jeg ta sprøyte i armen, for nå har jeg ikke CVK.

I natt tror jeg mamma  kommer til å sove god og da våkner hun nok helt fin i morgen.

Sov godt da dere........

PS! Elvin skulle egentlig arve CVK'n min, men så fant jeg ut at vi faktisk er friske begge to, så da trenger ikke han den, så da håper jeg han kommer frem fra gjemmestedet sitt snart.......









Kommentarer

  1. Jippi, jippi, jippi! 🎉🎉🎉

    SvarSlett
  2. Hipp hipp hurra 🎉Cvk fri og kreft fri 🎉🎉🎉🤩Dette er gode nyheter!
    Ta godt vare på hverandre ❤️kreftfriklem❤️

    SvarSlett
  3. Jeg er 29 år gammel og har fått diagnosen brystkreft, enkel behandling og en lignende historie, bortsett fra min første aksept som avvisning av urtemedisin. Jeg var ikke en del av Perseid-bevegelsen og bygde egentlig ikke forhold til noen av dem, jeg trodde bare på deres drift. Jeg sier dette fordi det var under bruken av Dr. Itua urtemedisin at jeg nå attesterer at urtemedisin er ekte, fytoterapi Dr. Itua helbredet brystkreft min som jeg led i 2 år. Dr. Itua urtemedisin er laget av naturlige urter, uten bivirkninger, og lett å drikke. Hvis du har samme brystkreft eller en hvilken som helst type menneskelig sykdom, inkludert hiv / aids, herpes, kreft i eggstokkene, kreft i bukspyttkjertelen, blærekreft, prostatakreft, glaukom., Grå stær, makular degenerasjon, hjerte- og karsykdommer, autisme, lungesykdom. Forstørret prostata, osteoporose. Alzheimers sykdom, hjernekreft, spiserørskreft, galleblæren kreft, svangerskaps trofoblastisk sykdom, kreft i hode og nakke, tarmkreft, nyrekreft, melanom, mesothelioma, multippel myelom, nevroendokrine svulster, Hodgkin lymfom, kreft i munnen, eggstokkreft, Sinuskreft ,, Bløtvevssarkom, ryggmargskreft, magekreft, testikkelkreft, kreft i halsen, kreft i skjoldbruskkjertelen, livmorkreft, vaginal kreft, kreft i lungene, psoriasis, tachsykdommer, lupus, enddomertil kreft, cerebrovaskulære sykdommer,
    Demens.lungskreft, hudkreft, testikkelkreft, Lupus,, LEUKEMIA, VIRUSER, HEPATITIS, INFERTILITET KVINNER / MAN, KONTAKT E-post / WHATSAPP: Eller drituaherbalcenter@gmail.com/ +2348149277967

    SvarSlett

Legg inn en kommentar